Ads 468x60px

-

Friday, February 28, 2014

Perintah Penghakiman Ingkar; Jangan Dengar Khabar Angin

Bismillah.Saya mewakili Badan Perhubungan PAS Negeri Terengganu (BPPNT) hadir ke Kompleks Mahkamah Terengganu tadi (semalam 27 Februari) bersama Setiausaha Politik Presiden PAS, Dr Ahmad Shamsuri Mokhtar, mengiringi peguam Dato’ Seri Presiden, Tuan Haji Asmuni Awi dan pasukannya untuk menfailkan permohonan untuk mengenepikan perintah penghakiman ingkar bagi kes saman fitnah oleh Mohd Shamsul Mat Amin.
Mahkamah telah menerima permohonan dan memutuskan untuk mendengar kes ini pada 30hb Mac 2014.
fail notis ketepi2Oleh itu saya mewakili BPPNT sekali lagi menyeru kepada semua ahli PAS agar bertenang dan bersabar serta menjauhkan diri dari melayan khabar-khabar dari pihak-pihak yang berniat jahat khususnya terhadap Presiden dan PAS amnya, terutamanya di media-media maya yang sebahagian besarnya sangat jauh daripada kebenaran.
Kami InsyaAllah akan cuba sedaya upaya untuk sentiasa menyalurkan maklumat-maklumat terkini dan benar berkaitan kes ini.
Jutaan terima kasih juga diucapkan kepada pasukan peguam Dato’ Seri Presiden yang diketuai oleh Tuan Haji Asmuni bagi membuat pembelaan keatas Presiden.
YB Ustaz Mohd Nor Hamzah
Ketua Penerangan BPPNT
27 Rabiu’l Akhir 1435 bersamaan 27hb Feb 2014

No comments:

Post a Comment

Iklan Berbayar - SMS 013 929 9944 ( RM50.00 Sebulan )

-
-