Ads 468x60px

-

Wednesday, February 24, 2016

PAS Marang Alu-Alukan Kedatangan Pengunjung HARAP 3.3

PAS Kawasan Marang mengucap selamat datang dan menga-ngalukan kehadiran semua pengunjung program Harap 3.3 di Padang Mengkuang, Marang.
2. Program 4 hari, dari 24 hingga 27 Februari memperlihatkan kesungguhan perjuangan Pas menguruskan kepentingan rakyat dalam pelbagai aspek. Ia bukan sekadar perhimpunan biasa dan ceramah politik. Program ini di antara lain memberi peluang kepada rakyat untuk berniaga, sumber maklumat agensi kerajaan dan swasta, pendidikan agama, bersantai dengan artis, merapatkan hubungan pemimpin dengan rakyat, belajar seni mempertahankan diri, membantu mereka yang susah, rawatan perubatan, program anak-anak muda, beriadhah dan banyak lagi.
3. Dengan tema ‘Pas harapan semua (HARAP)’, program ini diharapkan dapat meningkatkan lagi hubungan Pas dengan rakyat yang kelihatan resah terhadap masa depan mereka yang dilanda dengan pelbagai isu dan masalah – kos hidup termasuk cukai gst yang membebankan, salah urus harta dan kewangan negara seperti 1MDB, percakaran politik yang tidak menguntungkan dan lain-lain. Mereka sedang mencari satu alternatif baru untuk menyelamatkan kehidupan mereka, dunia dan akhirat.
4. Bagi pihak tuan rumah (Marang) ingin merakamkan ucapan terima kasih dan penghargaan yang setinggi-tingginya kepada semua pihak yang terlibat memberi sumbangan dalam pelbagai bentuk samada secara lansung atau tidak lansung dalam menjayakan program Harap 3.3 pada kali ini. Tidak lupa juga untuk memohon maaf kepada mana-mana pihak khususnya masyarakat setempat sekiranya berlaku sebarang kelemahan dalam menguruskan program besar ini.
HAJI YAHAYA ALI
Yang Dipertua PAS
Kawasan Marang
24 Februari 2016

No comments:

Post a Comment

Iklan Berbayar - SMS 013 929 9944 ( RM50.00 Sebulan )

-
-