Ads 468x60px

-

Sunday, February 21, 2016

Hadir Beramai-Ramai Dan Sertai HARAP 3.3

MARANG – Pengarah Himpunan Harapan Semua 3.3 (HARAP 3.3) Ustaz Kamaruzaman Abdullah berkata, program himpunan tersebut diadakan bagi menunjukkan kepada rakyat Terengganu PAS bersedia untuk menjadi kerajaan selepas pilihan raya umum (PRU) ke-14 akan datang.


Dengan itu, sekiranya diizinkan oleh Allah, PAS dapat menyambung kerja-kerja membangunkan negeri dan membela rakyat, yang telah tertangguh kerana tidak menang dalam PRU pada tahun 2004.
“kita buat HARAP ini……..antaranya kita nak suruh gema kepada rakyat………dua bulan, tiga bulan kit buat sekali (dan) dekat pilihan raya kita buat lebih acap,
“untuk kita tunjukkan imej kepada rakyat bahawa PAS layak untuk memerintah dan kita nak sambung gerak kerja pada tahun 2004 dulu yang kita tak sempat buat,”ujarnya.
Oleh itu, Ketua Pemuda PAS Terengganu itu menyeru anak-anak muda agar bersedia mengambil alih tampuk pemerintahan dari Umno dan Barisan Nasional.
“dengan kejahatan………kezaliman………dan penipuan (Umno dan BN) yang semua rakyat tahu, dan khususnya anak-anak muda, jika sekiranya diberi mandate oleh Allah, kita sudah bersedia dengan mandate itu in sha Allah,”tegasnya.
Beliau berkata demikian ketika memberikan taklimat kepada para Pemuda PAS Kawasan Marang di tapak HIMPIT 3.3, di Kampung Padang Mengkuang, di sini semalam.
Ustaz Kamaruzaman dalam mesej khususnya kepada semua ahli dan penyokong PAS serta pendokong dan pejuang yang cintakan Islam dari seluruh negeri Terengganu, menyeru agar datang beramai-ramai ke program HARAP 3.3 yang akan bermula pada 24hb. hingga 27 Februari.
“mudah-mudahan in sha Allah,dengan kehadiran kita semua, menyemarakkan lagi (cita-cita) untk menjadikan Wisma Darul Iman sebagai genggaman dalam PRU Ke-14 akan datang,
“semoga kita semua dipermudahkan oleh Allah untuk bersama pada kali ini dan ingatlah mesej kita dengan jelas, menjadikan medan HARAP 3.3 ini sebagai latihan kepada seluruh jentera dan petugas dan memberi imej (yang baik) kepada seluruh rakyat,
“agar memberi sokongan kepada Parti Islam SeMalaysia,”jelasnya.
Beliau mengucapkan terima kasih kepada semua pihak, yang memberi sokongan, sama ada secara langsung atau tidak, dalam menjayakan HARAP 3.3, diberikan ganjaran dari Allah jua

No comments:

Post a Comment

Iklan Berbayar - SMS 013 929 9944 ( RM50.00 Sebulan )

-
-